معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

دشت حر: معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از اختصاص ۵ درصد از سهمیه کنکور به دانش آموزان مناطق زلزله زده خبر داد.

به گزارش دشت حر ، به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مجتبی زینی وند در آیین اختتامیه دوره آموزشی فرهنگی جامع کنکور ویژه دانش آموزان استان کرمانشاه، گفت: در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه و حسب دستور و تاکید وزیر آموزش و پرورش سازمان مدارس غیر دولتی با همکاری سایر معاونین حوزه، ستادی را تشکیل و تلاش‌های خود را برای حل مشکلات دانش آموزان مناطق آسیب دیده آغاز کرد.
وی از توزیع ۵۱ هزار بسته آموزشی بین دانش آموزان زلزله زده خبر داد و افزود: حضور اساتید آموزشی و مشاورین در کرمانشاه و برگزاری کلاس‌های درس، ارایه آموزش‌های الکترونیکی با توزیع تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان و برگزاری دوره آموزشی _فرهنگی جامع کنکور ویژه دانش آموزان پیش دانشگاهی از جمله برنامه‌ های آموزش و پرورش در مناطق زلزله زده غرب کشور بود.
معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از ایجاد رشته‌های تحصیلی دانشگاهی پر طرفدار در کرمانشاه خبر داد و گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با آموزش عالی ۵ درصد از سهمیه کنکور به دانش آموزان مناطق زلزله زده اختصاص یافته است.
زینی وند خاطرنشان کرد: این سهمیه تا ۳ سال متوالی آینده برای دانش آموزان مناطق زلزله زده لحاظ می‌شود، اما آموزش و پرورش به دنبال افزایش این سه سال است.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۱۴:۲۷

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب