اخبار پلیس؛

دشت حر: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از توقیف محموله توتون و سیگار قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در محور روانسر-کرمانشاه خبر داد.

به گزارش دشت حر ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا مرزبانی در این رابطه اظهار داشت: عوامل یگان امداد انتظامی کرمانشاه حین گشت زنی در جاده روانسر-کرمانشاه یه یک دستگاه وانت نیسان که با سرعتی حادثه ساز در حال حرکت بود، مشکوک شده و دستور توقف صادر کردند اما راننده بدون توجه به ایست مأموران، سرعت خود را افزایش داد.

وی افزود: عوامل انتظامی با توجه به تردد خودروهای دیگر در مسیر، ضمن تأمین امنیت آنها، با اقدامی منطقی و سریع راه فرار را برای متهمان مسدود کردند و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف خودرو شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: مأموران در بررسی خودروی متهمان تعداد ۳۸۰ هزار نخ سیگار و سه هزار و ۷۵۰ بسته توتون قاچاق کشف و در این زمینه نیز یک دستگاه خودرو را توقیف و به یگان انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ مرزبانی با اشاره به اینکه طبق اعلام و نظر کارشناسان ارزش این محموله بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، بیان داشت: در این راستا دو نفر با میانگین سنی ۳۵ سال که سابقه حمل کالای قاچاق نیز داشته اند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: پلیس در راستای انجام وظایف سازمانی و حمایت از تولید داخلی با تمام توان آماده مقابله با فعالیت قاچاقچیان کالا و ارز است.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۹:۲۴

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب