دشت حر: مدرسه علوم دینی وحدت در ثلاث باباجانی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه، امام جمعه شهرستان، روحانیون و طلاب، سرهنگ الفتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و کرمی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری افتتاح شد.

به گزارش دشت حر ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در مراسم افتتاح مدرسه علوم دینی وحدت در شهرستان ثلاث باباجانی، گفت: اهل ایمان و علم نزد خداوند متعال از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و تا مادامی که علم و ایمان در کنار یکدیگر باشند انسان از گمراهی و تباهی به دور خواهد ماند.

حجت الاسلام فاضلی با بیان اینکه علم بدون ایمان، گمراهی به دنبال دارد، اظهار داشت: دشمنان همواره از فقدان علم و یا ایمان استفاده کرده و به درون جوامع اسلامی نفوذ می کنند؛ بنابراین باید نسبت به توطئه های آنها هوشیار بوده و خود را مجهز به سلاح ایمان و علم کنیم.

وی با اشاره به اینکه تنها اهل ایمان و علم می توانند در برابر هجمه دشمنان ایستادگی کنند، بیان داشت: طلاب و روحانیون افسران میدان علم و عمل هستند و می تواند با ایمانی که با علم و دانش همراه است در برابر نفوذ و حربه های دشمنان ایستادگی کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه با اشاره به حدیثی از رسول اکرم (ص) عنوان داشت: هر کس که با علمای امت اسلامی ملاقات کند گویی به دیدار پیغمبر شتافته است در نتیجه لباس روحانیتی که طلاب بر تن دارند تأسی به لباس و مکتب رسول اکرم (ص) است.

حجت الاسلام فاضلی افزود: برخی از علمانماها با پوشیدن لباس روحانیت در مسیر دشمن گام نهاده و مهره و نیروی آنها در جهت عملیاتی ساختن توطئه ها و نقشه های شوم مخالفان اسلام هستند.

وی یادآور شد: امروز در اقصی نقاط جهان هرکس که دم از دین و دیانت می زند نام زیبای انقلاب اسلامی ایران می درخشد، ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای از مظلومان و مسلمانان جهان حمایت می کند و در برابر مزدوران و دشمنان اسلام قد علم کرده است.

حجت الاسلام فاضلی ادامه داد: امروز آمریکای جنایتکار با وقاحت تمام به ترور سرباز اسلام و انقلاب حاج قاسم سلیمانی افتخار می کند، حاج قاسم در راه پاسداری از اسلام و مسلمین و مستضعفان جهان به شهادت رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در پایان، حوزه های علمیه را سنگر وحدت و اخوت دانست و ابراز داشت: روحانیون و ماموستاها با تلاش و جدیت؛ طلابی انقلابی و در خدمت اسلام و انقلاب تربیت کنند.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۱۳:۲۲

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب