دشت حر: صبور حسینی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی طی پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

به گزارش دشت حر ، متن پیام به شرح زیر است:

  بسم الله الرحمن الرحیم

 “ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ”

 خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند.

روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت و آزادی و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده ‌بانان امین جامعه در عرصه‌ های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را افراشته ‌اند.

۱۷ مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌کنم.

اینجانب ضمن گرامیداشت  یاد شهدای خبرنگار، این روز را بر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان علی الخصوص اصحاب رسانه و خبر حوزه اورامانات و خاصه اصحاب رسانه و خبر و کانال های تلگرامی شهرستان ثلاث باباجانی تبریک عرض نموده و برخود واجب می دانم که از زحمات تمامی این عزیزان در خصوص انعکاس اخبار مربوط به پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا و دعوت شهروندان به رعایت پروتکل های بهداشتی تشکر و قدردانی نمایم.

قطعا نقش مثبت و تاثیر گذار این بزرگواران در این خصوص غیر قابل انکار بوده و امید است به مانند گذشته و تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا ما را یاری نموده و در راستای ارتقای سطح سلامت شهرستان همواره یار و یاور مدافعین سلامت باشند.

در پایان توفیق روز افزونتان را در جهت شکوفایی حرفه خویش از خداوند منان خواستارم.

صبور حسینی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۹/۰۵/۱۷ - ۸:۰۵

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب