دشت حر: ماموستا ملا احمد شیخی امام جمعه ثلاث‌ باباجانی، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان زلزله ‌زده ثلاث‌ باباجانی توسط سپاه حضرت نبی ‌اکرم(ص) استان کرمانشاه را قابل تقدیر دانست و گفت: مردم اهل سنت شهرستان زلزله ‌زده ثلاث باباجانی از این اقدام ابراز رضایت دارند.

به گزارش دشت حر ، امام جمعه ثلاث باباجانی اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمات بسیاری در زمینه امداد رسانی به زلزله‌ زدگان انجام داده است که قابل تقدیر است.

ماموستا ملا احمد شیخی خدمات صورت گرفته از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ارزشمند، اثرگذار و مناسب دانست و گفت: مردم مناطق زلزله ‌زده اهل ‌سنت از این خدمات ابراز رضایت دارند.

ماموستا شیخی زمینه خدمات انجام گرفته را عمرانی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و مذهبی عنوان کرد و افزود: تمام اقدامات انجام گرفته برای خدمت ‌رسانی و محرومیت ‌زدایی ارائه شده است.

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نهادی مقدس و ارزشمند توصیف کرد که با رویکرد انقلابی به مردم خدمت کرده است و تصریح نمود: این نهاد ارزشی همواره در عرصه‌ های مختلف و برهه‌ های حساس با اقتدار و اثرگذاری مثبت وارد عمل شده است.

این عالم اهل ‌سنت به نقش اثرگذار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: سپاه طی سال‌ های پس از اتمام جنگ تحمیلی نیز از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی با ادامه دادن راه شهیدان و امام راحل و سرلوحه قرار دادن فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری حرکت خود را سازنده و تحول‌ آفرین با رویکرد خدمت به اقشار مختلف مردم ادامه داده است.

ماموستا شیخی اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان شهرستان زلزله ‌زده ثلاث‌ باباجانی توسط سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه را قابل تقدیر دانست و گفت: این اقدام خدمتی بزرگ به مردم این منطقه است و در این شرایط نیز تاثیر خوبی در زندگی زوج ‌های جوان دارد.

امام جمعه ثلاث باباجانی در پایان خرید تمام اجناس موجود در جهیزیه زوج‌های جوان (۱۴ قلم) شهرستان زلزله زده ثلاث‌ باباجانی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از کالاهای ایرانی را اقدامی مثبت در راستای تحقق شعار سال مطرح شده توسط مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۰:۵۶


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب