استاندار کرمانشاه:

دشت حر: استاندار کرمانشاه گفت: جوانان تحصیل کرده منطقه اورامانات یک فرصت برای توسعه منطقه هستند و هنر مدیران این است که با رونق اشتغال اجازه ندهند این فرصت تبدیل به تهدید شود.

به گزارش دشت حر ، هوشنگ بازوند در نشست کمیته برنامه‌ ریزی شهرستان پاوه، اشتغال را بزرگترین چالش منطقه اورامانات دانست و اظهار داشت: ایجاد اشتغال در منطقه اورامانات نیازمند نسخه های ویژه خویش است و نمی توان نسخه های دیگر مناطق کشور را در اینجا اجرا کرد.

بازوند با تاکید بر اینکه مدیران باید با کارهای جهادی عقب ماندگی های منطقه اورامانات را جبران کنند، گفت: هر چه روند انجام کارها و فعالیت ها، سریع‌تر و جهادی تر دنبال شود، مردم به نظام و آینده کشور دلگرم تر می شوند.

وی افزود: جوانان تحصیل کرده منطقه اورامانات یک فرصت برای توسعه منطقه هستند و هنر مدیران این است که با رونق اشتغال اجازه ندهند این فرصت تبدیل به تهدید شود.

استاندار کرمانشاه سد داریان را یک پروژه عظیم و اثرگذار در سرنوشت منطقه دانست و گفت: نسل های آینده در مورد اهمیت سد داریان قضاوت خواهند کرد.

هوشنگ بازوند ادامه داد: مردم انتظار دارند حضور مدیران در منطقه دارای یک خروجی  مثبت باشد و نتایج این سفرها را می سنجند، اگر اتفاق مثبتی در این شهرستان بیافتد اعتماد مردم چند برابر می شود و در غیر این صورت یک نارضایتی ایجاد می شود.

بازوند تصریح کرد: مدیران وعده های غیرقابل انجام به مردم ندهند و جلسات را جدی بگیرند زیرا جلسات توسط مدیریت ارشد استان همیشه رصد می شود.

وی افزود: کرمانشاه از معدود استان هایی است که برخی از شهرستان های آن هنوز گازرسانی نشده است و جبران این عقب ماندگی ها نیازمند یک حرکت جهشی و جهادی از سوی شرکت گاز است و لذا مجری پروژه به گونه ای عمل کند که تا عید ۹۸ مردم از این گازرسانی بهره‌ مند شوند.

بازوند اظهار داشت: اورامانات یک منطقه مهم گردشگری است و برای جذب گردشگران باید زیرساخت ها فراهم شوند و در این زمینه مدیران سازمان ها و ادارات مختلف باید در این مسیر تسهیل گری کنند.

وی بیان کرد: حریم راه ها در منطقه  اورامانات باید به گونه ای تعیین شود که زمینه ایجاد مجموعه های خدمات رفاهی و گردشگری فراهم شود تا امکان ایجاد فرصت های شغلی جدید برای جوانان اوراماناتی فراهم شود.

استاندار کرمانشاه در پایان گفت: شهر پاوه دارای مشکلات بسیار در حوزه ترافیک است و شهر تبدیل به پارکینگ شده است، در این شرایط باید هرچه زودتر وضعیت احداث طرح کمربندی پاوه تعیین تکلیف شود تا به عنوان یک ضرورت دنبال شود.

نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه، اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان آماده همکاری همه جانبه با استاندار محترم برای توسعه استان هستند.

منبع:mehr
تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۶:۳۶


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب