اختصاصی دشت حر ؛

دشت حر : میرکی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان ثلاث باباجانی به منظور بررسی مسائل و مشکلات ورزش روستاییان از روستاهای شهرستان بازدید کرد.

بختیار میرکی زاده در گفت و  گو با خبرنگار دشت حر ، در این خصوص اظهار داشت: به منظور بررسی مسائل و مشکلات ورزش روستاییان و همچنین در راستای رسالت وزارت ورزش و جوانان و تاکیدات مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در توجه به ورزش روستاها و ورزش های بومی و محلی، از تعدادی از روستاهای شهرستان بازدید صورت گرفت.

میرکی زاده تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان ثلاث باباجانی به منظور ترویج، توسعه و بستر سازی مناسب برای ورزش روستا، در ۹ ماه گذشته در تعدادی از روستاهای شهرستان با احداث و تسطیح زمین های ورزشی و نیز توزیع وسایل ورزشی در بین جوانان سعی در اهتمام و توجه به این امر مهم را داشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ثلاث باباجانی در ادامه بر لزوم توجه به ورزش روستایی و حمایت از این بخش بعنوان یکی از اولویت های مهم اداره ورزش و جوانان اشاره کرد و بیان داشت: در صورت تخصیص اعتبارات، حمایت های بیشتری در امر ورزش از روستاها انجام خواهد شد.

وی افزود: با در اختیار گذاشتن وسایل و تجهیزات ورزشی و تشویق جوانان روستایی بسوی ورزش، قطعا شاهد پیشرفت ورزش در روستاها خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ثلاث باباجانی در پایان از پیگیری های نماینده مردم اورامانات در جذب اعتبارات برای بخش ورزش، حمایت های فرمانداری، بخشداری مرکزی، بخشداری ازگله و ادارات بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و نیز مساعدت و همکاری سایر ادارات و نهادها در جهت احداث و تسطیح زمین های ورزشی و توزیع وسایل ورزشی در روستاهای شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

 

لازم به ذکر است در این بازدید ها رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ثلاث باباجانی در خصوص مشکلات ورزش روستاها با روستاییان گفت و گو کرد و قرار شد با پیگیریهایی از طریق اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه  در جهت حل این مشکلات اقداماتی صورت گیرد.

 

 

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۱۰/۰۴ - ۲۳:۰۶


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب