به گزارش دشت حر ؛

دشت حر : علی گروسی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه از روستاهای شهرستان روانسر بازدید کرد.

به گزارش دشت حر ، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه در این بازدید به طرح بزرگ گاز رسانی به روستاهای کشور اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید،تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا سال آینده از نعمت گاز برخوردار می شوند.

علی گروسی در جمع روستاییان شهرستان روانسر اعلام کرد: نگاه دولت به روستاها نگاه معیشت محور است و به دنبال ایجاد اشتغالزایی و رونق اقتصادی در روستاهاست.
گروسی با بیان اینکه دولت یازدهم یک نگاه ویژه به روستاها دارد و معتقد است توسعه روستاها زیربنای توسعه ملی است،بیان داشت: قشر زحمتکش و تولید کننده روستا، از سرمایه های نظام هستند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمانشاه،در پایان از اجرایی شدن تفاهم نامه هایی در راستای رونق اقتصادی و اشتغال زایی در روستاهای استان خبر داد.
لازم به ذکر است در این بازدید که تا پاسی از شب به طول انجامید،روستاییان به بیان مشکلات و ارائه دیدگاه های خود در حوزه های مختلف پرداختند و مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری نیز با اشاره به جدیت مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات روستاییان،از تلاش ها و کارهای در دست اقدام به منظور حل این مشکلات سخن گفت.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۴:۲۲


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب