دشت حر : به علت عدم دعوت ، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ثلاث باباجانی بدون حضور نمایندگانی از جوانان شهرستان برگزار شد.

به گزارش دشت حر ، دغدغه مسئولین و افراد مختلف جامعه برای حل مشکلات جوانان ، نشان دهنده اهمیت و حساسیت نقش آنان در جامعه و حفظ سلامت جسم و روح آنان است.

همه مسئولان و افراد دلسوز جامعه نسبت به سرنوشت امروز و فردای جوانان احساس مسئولیت می کنند و می کوشند تا در حد توان خویش راهی برای سامان بخشی به امور آنان پیدا کنند.

به همین منظور جلسه ای با عنوان ستاد ساماندهی امور جوانان ثلاث باباجانی تشکیل شد اما این جلسه بدون حضور نمایندگانی از جوانان این  شهرستان برگزار گردید و این خود جای سوال و تعجب دارد.

علت این امر هم ، عدم دعوت نمایندگانی از جوانان شهرستان از سوی نهاد مربوطه بود.

جلسه ای که در خصوص رفع مشکلات جوانان تشکیل می شود و فقط مدیران ادارات در آن حضور دارند ، علت عدم دعوت از جوانان جای سوال دارد.

حالا باید از متولیان و برگزار کنندگان این جلسات سوال کرد که آیا بهتر نیست چند نفر به نمایندگی از جوانان حضور داشته باشند ، شاید که با حضور و ارائه راه حل هایی از سوی آنان نتیجه جلسه مطلوب تر باشد.

جلسه ای برای ساماندهی امور جوانان و رفع مشکلات آنان اما بدون حضور خودشان ، که این خود یک مشکل است و امیدواریم علت این عدم دعوت مشخص باشد.

بهتر آن نیست که برای بررسی و رفع مشکلات جوانان از خود آنان بهره گرفت.

چنین جلساتی در صورتی مفیدتر خواهد بود که خود جوانان در آن حضور داشته باشند و راه‌ حل هایی برای رفع مشکلاتشان از سوی آنان پیشنهاد شود.

اگر به جوانان اجازه داد و از آنان برای حضور در چنین جلساتی دعوت بعمل آید تا در حل مشکلات سهیم باشند ، نتیجه جلسه قطعا رضایت بخش خواهد بود.

با این حال امید است مسئولان امر در جلسات آتی که در این خصوص برگزار می شود از جوانان برای حضور در آن دعوت بعمل آورند که عدم دعوت جوانان از سوی برگزار کنندگان این جلسات ، کم توجهی آنان نسبت به نیازهای جوانان تلقی خواهد شد.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۷:۴۲


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب