راهپیمایی 13 آبان ؛

دشت حر: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور مدیران مدارس شهرستان ثلاث باباجانی برگزار شد.

به گزارش دشت حر ، در این جلسه،محمدی پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی ضمن تبریک ایام الله ۱۳ آبان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و به ویژه شهید دانش آموز محمدحسین فهمیده با اشاره به اهمیت حضور همگانی مردم در این راهپیمایی و ابراز انزجار از استکبار،اظهار داشت: ۱۳ آبان به چند دلیل برای ما مقدس می باشد که مهمترین آن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که بارها توسط امام راحل و مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید شده است.

r2

وی افزود: به همین منظور مجموعه آموزش و پرورش شهرستان با حضور هرچه باشکوهتر در این راهپیمایی ضمن محکومیت مستکبران،اعلام انزجار از استکبار جهانی و هم پیمانانش را به گوش جهانیان خواهد رساند.

محمدی پور حفظ روحیه استکبار ستیزی در ویژه برنامه‌های یوم الله ۱۳ آبان را مهم‌ترین رویکرد سیاسی آن  ذکر کرد و تصریح کرد: این ایام یادآور حضور طبقه نوجوان و جوان در عرصه استکبار ستیزی است.

r3

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ثلاث باباجانی در پایان گفت: با ترویج برنامه‌های فرهنگی مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان می‌توان ثمره وقایع آن دوران را زنده نگه داشت.

لازم به ذکر است که زمان و مکان برگزاری مراسم راهپیمایی بزرگ روز ۱۳ آبان در ثلاث باباجانی،ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه مورخه ۱۳ آبان از میدان معلم بطرف دبیرستان شهداء در شهرک تایجوزی می باشد.

r4

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۹


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب