به گزارش دشت حر ؛

دشت حر: جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی ثلاث باباجانی با حضور اکبری فرماندار شهرستان، میرکی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان ثلاث باباجانی، روسای هیات های ورزشی و جمعی از ورزشکاران شهرستان برگزار شد.

به گزارش دشت حر ، جلسه هم اندیشی روسای هیئت های ورزشی شهرستان ثلاث باباجانی با فرماندار برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ثلاث باباجانی اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست پیگیری و رفع مشکلات ورزش در سطح شهرستان می باشد.

بختیار میرکی زاده بیان داشت: ما دنبال آن هستیم که آنچه شایسته جوانان این شهرستان است را فراهم کنیم و ان‌ شاء الله همه با هم تلاش کنیم که این امر تحقق یابد.

میرکی زاده در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اکبری فرماندار ثلاث باباجانی، گفت: فرماندار محترم از ابتدای فعالیت خود تاکنون، تلاش و پیگیریهای فراوانی در تسریع و تکمیل نمودن پروژه های ورزشی شهرستان انجام داده است و اقداماتی هم در این رابطه به انجام رسیده و ان شاء الله در آینده نزدیک هم به انجام خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تجهیز نمودن سالن های ورزشی ثلاث باباجانی می تواند بار سنگین کمبودهای فضای ورزشی در شهرستان را کم نماید و در همین رابطه همکاری و حمایت فرمانداری در به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی و ورزشی در شهرستان تاثیر فراوانی دارد و امیدواریم این همکاریها  و حمایت های فرمانداری همیشه استمرار داشته باشد.

میرکی زاده با اشاره به پروژه های استخر سرپوشیده و زمین چمن فوتبال افزود: این پروژه ها به دلیل عدم تخصیص اعتبار لازم راکد مانده و تکمیل نشده  که ان شاء الله با پیگیری های که انجام شده تلاش می کنیم که این پروژها تکمیل شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ثلاث باباجانی در پایان کفت: امیدواریم در آینده این جلسات مستمر بوده و خروجی آنها نیز مشخص و عملیاتی باشد و تلاش کنیم آنچه که شایسته جوانان این دیار می باشد فراهم شود.

فرماندار ثلاث باباجانی هم در این جلسه گفت: قطعا کمبودهایی هم در زمینه ورزش و هم سایر زمینه ها هست و ما هم تلاش میکنیم این کمبودها برطرف شود.

علی اکبر اکبری بیان داشت: هر چه مسئولان با ورزشکاران تعامل و هم اندیشی داشته باشند شاهد توسعه و پیشرفت ورزش خواهیم بود.

اکبری ادامه داد: ثلاث باباجانی دارای چند سالن ورزشی است ولی این سالن ها بدون امکانات و تجهیزات ورزشی می باشند.

وی تصریح کرد: در بازدید از سالن های ورزشی خود شاهد کمبود در آنها بوده ام و نبود امکانات و تجهیزات ورزشی بدلیل نبود اعتبارات لازم می باشد که با پیگیری های که توسط اینجانب و جناب میرکی زاده صورت گرفته امیدواریم این مشکلات رفع شود.

اکبری به تکمیل نبودن استخر و زمین چمن فوتبال هم اشاره کرد و افزود: پیگیری هایی در این زمینه در سطح استان انجام شده و ما هم برای تامین اعتبار لازم جهت تکمیل این پروژه ها تلاش می کنیم و به طور مستمر پیگیر هستیم.

فرماندار ثلاث باباجانی در پایان با اشاره به چند پروژه دیگر شهرستان، گفت: اعتبار لازم برای جاده جوانرود به شیخ صالح فراهم شده و عملیات اجرایی آن بزودی آغاز می شود و همچنین بیمارستان هم تحویل پیمانکار جدید داده شده و آنها هم قول دادند تا ۱۴ ماه بیمارستان تکمیل شود.

در ادامه این جلسه، روسای هیئت های ورزشی و تعدادی از ورزشکاران شهرستان به بحث و تبادل نظر با فرماندار در خصوص کمبودها و مشکلات ورزش شهرستان پرداختند و فرماندار ثلاث باباجانی نیز قول مساعد داد که در حد توان پیگیر این مشکلات باشد.

همچنین در پایان این جلسه از روسای هیئت های ورزشی، تعدادی از ورزشکاران و فعالان حوزه ورزش شهرستان تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

 

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۱۱/۲۸ - ۲۳:۰۶


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب