به گزارش دشت حر ؛

دشت حر: جلسه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان ثلاث باباجانی به ریاست امیری معاون فرماندار برگزار شد.

به گزارش دشت حر ، معاون فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در این جلسه اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم در این شهرستان، تمهیدات لازم  اندیشیده شود.

امیری رعایت اصل بی طرفی و امانت داری را از اصول اصلی منشور اخلاقی ستاد انتخابات بیان کرد و گفت: مجریان انتخابات باید با تمام توان  این اصول را رعایت و اجرا کنند.

وی از مسئولین کمیته ها خواست با  آسیب شناسی دوره های قبلی انتخابات در شهرستان، تمام نیازمندیها و کمبودها را شناسایی و تا موعد انتخابات برطرف نمایند.

معاون فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در پایان رمز موفقیت و اجرای انتخابات خوب را در آموزش اصولی و درست نیروها و عوامل اجرایی دانست و نیز خواستار تقویت این مهم در پروسه ستاد انتخابات شهرستان شد.

لازم به ذکر می باشد در این جلسه ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل، مواردی پیرامون بررسی پوشش  آنتن دهی، شعب اخذ رای و تهیه  گزارش مستمر برای این فرآیند به تصویب اعضا رسید و نیز  کمیته  فناوری اطلاعات بر پایدار بودن شبکه های پوشش دهنده شعب اخذ رای تاکید کرد و مقرر شد اکیب هایی متشکل از نماینده ستاد انتخابات و مخابرات شهرستان نقاط کور و غیر پوشش آنتن دهی را شناسایی کنند.

همچنین مقرر شد طبق روال موجود؛ فعالیتها و امور مربوطه توسط مسئولین کمیته های ذیربط به صورت روزانه و مستمر رصد و گزارش های مربوطه به مهندس قلقله ای دبیر ستاد انتخابات شهرستان ثلاث باباجانی گزارش داده شود.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۲۳:۲۴


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب