فرماندار کرمانشاه:

دشت حر: فرماندار کرمانشاه گفت: تخلفات تبلیغات زود هنگام در بررسی صلاحیت داوطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا تاثیر منفی می‌ گذارد.

به گزارش دشت حر ، فضل ‌الله رنجبر اظهار داشت: نام ‌نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند امسال آغاز و تا ششم فروردین سال آینده ادامه دارد.

رنجبر به کاندیداهایی که پیش از موعد مقرر تبلیغات خود را شروع کرده‌ اند هشدار داد و گفت: تخلفات تبلیغات زود هنگام در بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا تاثیر منفی می‌گذارد.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: اگر کاندیدایی تبلیغات زود هنگام داشته باشد و یا دیوار ‌نویسی کند در پرونده کاندیدا درج شده و علاوه بر بازپرداخت هزینه امحا دیوار نویسی به دادستانی نیز معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه هر انتخاباتی چارچوب و مقررات خاص خود را دارد، تصریح کرد: نحوه اجرای تبلیغات پیش ‌روی شورای اسلامی شهر و روستا براساس قانون، از ۲۱ اردیبهشت‌ ماه سال‌ آینده به مدت هفت روز شروع می‌ شود.

این مقام مسئول با اشاره به تعداد زیاد نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر و روستا، متذکر شد: کاندیداها به هیچ عنوان حق دیوار‌ نویسی و تبلیغ زود هنگام ندارند.

فرماندار کرمانشاه در پایان نظارت انتخابات را از وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: کاندیداهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در زمان مشخص شده، تبلیغات خود را آغاز کنند.

منبع: fars
تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۱۰/۲۷ - ۱۶:۵۰


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب