به مناسبت روز خبرنگار؛

دشت حر: به مناسبت روز خبرنگار؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی، مسئول حراست شبکه و رئیس بیمارستان صحرایی برگزار شد.

به گزارش دشت حر ، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان توسط شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی برگزار شد.

در این مراسم؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، بیان داشت: از خبرنگاران بابت زحمات فراوان در حوزه رسانه و زحمت هایی که در این خصوص بدون هیچ چشم داشتی متقبل شده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.

صبور حسینی افزود: کار خبرنگار؛ حرفه ای سخت و سنگین است و همیشه درگیر مسایل روز هستند.
حسینی خاطرنشان ساخت: هدف اصلی این جلسه؛ خسته نباشید و تشکر از زحمات شما خبرنگاران عزیز است.


وی گفت: نقد سازنده باعث پیشرفت خواهد شد و ما از این امر استقبال می کنیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی در ادامه اظهار داشت: شهرستان ثلاث باباجانی بیش از ۳۶ هزار جمعیت دارد که این جمعیت را ۳۴ خانه بهداشت و ۵  مرکز سلامت و یک بیمارستان صحرایی پوشش می دهد.


صبور حسینی با اشاره به پروژه های در حال احداث شهرستان ثلاث باباجانی بیان داشت: تعدادی از پروژه ها که بدلیل گرانی مصالح و برخی مشکلات دیگر متوقف شده بودند از سر گرفته شده اند و این امر برای همه ی ادارات و نهادها پیش آمده بود.


حسینی با اشاره به مشکلات پیش آمده بیمارستان ثلاث باباجانی، گفت: بعد از چندین زلزله دو سال گذشته؛ افتتاح بیمارستان به تاخیر افتاد و ان شاءالله در آینده نزدیک با توجه اعتبارات پیش بینی شده در اسرع وقت مقام سازی خواهد شد و از لحاظ اعتبار، این پروژه مشکلی ندارد و دانشگاه علوم پزشکی اعتبارات لازم را تامین خواهد کرد.


وی افزود: با پیگیری های استاندار، دانشگاه علوم پزشکی، نماینده و فرمانداری شهرستان؛ بیمارستان صحرایی در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه امسال رسماً آغاز به فعالیت کرد و اکنون عمل جراحی و دیگر اقدامات درمانی در این بیمارستان انجام خواهد شد

حسینی گفت: درخواست متخصص زنان و زایمان، رادیولوژی و سونوگرافی، اطفال و… را داده ایم که تقسیم متخصص در آبان ماه انجام می شود.

وی تصریح کرد: ما می پذیریم که کم و کاستی هایی وجود دارد و تلاش مجمومه ما بر این است که این مشکلات را به حداقل برسانیم.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی در پایان گفت: در حال حاضر دو اورژانس فعال است و بانک خون در حال راه اندازی می باشد و برای دیگر دستگاه های مورد نیاز درخواست داده شده و آزمایشات و موارد مورد نیاز در درمانگاه انجام خواهد شد.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۳


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب