دشت حر: فرماندار شهرستان ثلاث‌ باباجانی گفت: تصاویر منتشر شده در فضای مجازی درباره تخریب بیمارستان شهر تازه‌ آباد در زلزله ۲۵ تیر ماه امسال صحت ندارد و مربوط به یک منزل مسکونی است.

صادق خدادادی در گفت و‌ گو با خبرنگار دشت حر ، با اشاره به اینکه در زلزله ۲۵ تیرماه امسال در شهر تازه‌‌ آباد ثلاث باباجانی اخبار و اطلاعات متفاوتی در فضای مجازی منتشر شد، اظهار داشت: بعد از وقوع این زلزله؛ تصویری با عنوان تخریب بیمارستان در حال ساخت شهر تازه‌ آباد در فضای مجازی منتشر شد که در واقع مربوط به یک منزل مسکونی است و صحت ندارد.

خدادادی با بیان اینکه بیمارستان شهر تازه‌ آباد هنوز در حال ساخت است و ۸۰ تا ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: این بیمارستان که یکی از خدمات ارزشمند نظام و دولت برای این شهرستان است در ابتدا برای ۳۲ تختخواب برنامه ‌ریزی شده بود اما در جلسه دو ماه گذشته با حضور معاون وزیر از ۳۲ تختخواب به ۶۴ تختخواب ارتقا یافت.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ثلاث ‌باباجانی مرکز زلزله ۲۱ آبان ۹۶ بود و اکنون نیز به صورت مستمر پس‌لرزه ‌هایی دارد، خاطرنشان ساخت: تصویر منتشر شده در زمینه تخریب این بیمارستان در زلزله ۲۵ تیرماه اقدامی غیرحرفه‌ ای و غیراخلاقی بود و عده‌ ای با استفاده از یک کانال تلگرامی دست به سیاه‌ نمایی می‌زنند.

خدادادی با بیان اینکه در زلزله ۲۵ تیرماه امسال تعدادی از سرامیک‌های داخل بیمارستان ترک خورد، تصریح کرد: بخشی از نما نیز ترک‌های جزئی برداشته که پیمانکار در حال ترمیم همان بخش است.

فرماندار شهرستان ثلاث‌ باباجانی در پایان گفت: از زلزله سال گذشته به بعد در استان شاهد ساخت و سازهای غیر اصولی به ‌ویژه در زمینه ساختمان ‌های دولتی نخواهیم بود.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۱۴:۱۵


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب