توقیف کالای قاچاق؛

دشت حر: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عوامل انتظامی شهرستان جوانرود با اقدامات اطلاعاتی و رصد قاچاقچیان سابقه ‌دار موفق شدند، محور تردد یک محموله کالای قاچاق را شناسایی کنند.

به گزارش دشت حر ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار منوچهر امان ‌اللهی در این رابطه اظهار داشت: این محموله که از مرزهای غربی به مقصد استان ‌های مرکزی کشور بارگیری شده بود، توسط عوامل انتظامی تحت تعقیب قرار گرفت و در اقدامی غافلگیرانه با شگردهای پلیسی متوقف شد.

امان اللهی با اشاره به توقیف یک دستگاه زانتیا در این زمینه، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی موردنظر، ۱۲۴ دستگاه تلفن همراه قاچاق کشف شد و به همراه فرد دستگیر شده به مقر پلیس منتقل گردید.

این مقام ارشد انتظامی استان افزود: طبق نظر کارشناسان، ارزش این محموله کالای قاچاق بیش از دو میلیارد ریال برآورد شده است، متهم نیز که پیش از این سابقه نزاع و درگیری داشته، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان گفت: شهادت چهار تن از عوامل انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی حین تعقیب و گریز محموله کالای قاچاق، نشان از جدیت نیروی انتظامی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری دارد و این مسیر را با تلاشی مضاعف ادامه خواهیم داد.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۶/۰۲/۰۷ - ۱۳:۳۷


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب