دشت حر: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت هرچه سریعتر به وعده ‌های خود در امر خدمت ‌رسانی به مردم زلزله ‌زده استان کرمانشاه عمل کند.

به گزارش دشت حر ، آیت ‌الله محمدی عراقی با اشاره به اینکه تمامی خدمات مسئولان باید مورد رضای خدا، ائمه اطهار و مطابق دستورات رهبری باشد، گفت: دولت هرچه سریعتر به وعده‌ های خود در امر خدمت‌ رسانی به مردم زلزله‌ زده عمل کند.

عراقی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره تأکید بر رسیدگی به امور مردم از سوی مسئولان را دارد، بیان کرد: البته بیشترین مسئولیتها متوجه دولت و دولتمردان است و اگر دولت امکانات ندارد اعلام کند تا مردم کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر امکانات هست نباید تعللی از سوی دولت در امر خدمت‌رسانی انجام شود، عنوان کرد: هر بانکی بعد از مصوبه هیئت دولت که مشخص کردند؛ وامها را باید هرچه سریعتر بپردازند، هرگونه تعللی خلاف قانون و قابل پیگرد و پیگیری است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه متأسفانه با وجود اینکه امکاناتی که از طریق مردم برای زلزله‌ زدگان صادر شد اما برخی مردم هنوز زیر چادر اسکان دارند، افزود: تقاضا داریم دولت حتما تعجیل در خدمت‌ رسانی داشته باشند و به وعده‌ های خود عمل کنند.

وی اظهار کرد: به استاندار کرمانشاه عرض می‌کنم باید دست ‌اندرکاران استان را به صف کند و از آنها بخواهد که در اسرع وقت به این مورد مردم رسیدگی کنند.

منبع: tasnim
تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۳۰


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب