به مناسب هفته دولت ؛

دشت حر: امام جمعه ثلاث باباجانی در اولین روز از هفته دولت در دیدار سرپرست فرمانداری و مسئولان شهرستان با وی ، با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر،گفت: امنیت از بهترین برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش دشت حر ، ماموستا ملا احمد شیخی،مدبر و فرزانه بودن رهبر معظم انقلاب را عامل وحدت بین مسلمانان دانست و تصریح کرد: امنیت حاکم بر کشور زمینه ساز توسعه و آبادانی است.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های دولتمردان،خدمتگذاری دولت به مردم را مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان کرد: دستاوردهای دولت در طول چند سال اخیر موفقیت آمیز و قابل توجه بوده است.

d1

سرپرست فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی نیز در ادامه این دیدار با گرامیداشت هفته دولت با تاکید بر نقد پذیری دولتمردان گفت: نقد منصفانه در جهت منافع عمومی زمینه تلاش بیشتر مسئولان در جهت خدمت بهتر و بیشتر به مردم را فراهم می کند.
علی اکبر اکبری،خدمتگزاری به مردم را از وظایف مسئولان دانست و افزود: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی همیشه خود را خادم مردم و موظف به پاسخگویی به آنان می دانند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان،امنیت و آرامش فعلی کشور را مرهون فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران دانست و گفت: اکنون امنیت پایدار بسیار خوبی در شهرستان ثلاث باباجانی برقرار است.

d2

سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی در ادامه سخنان خود به جایگاه ویژه روحانیت به عنوان پشتیبان دولت اشاره کرد و افزود: ما در شهرستان همواره برای پیشبرد اهداف نظام و خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم از رهنمودهای امام جمعه شهرستان بهره می گیریم.
اکبری با تاکید بر اینکه ملاک کار ما مردم است،گفت: مردم به عنوان ولی نعمتان جامعه در اولویت خدمت رسانی مسئولان دولتی هستند و در این راه نیازمند همراهی و حمایت روحانیون برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هستیم.
درپایان،مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی بهمراه امام جمعه با حضور در مزار شهداء شهرستان با نثار فاتحه و عطر افشانی،یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.

d4

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۱


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب