مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه:

دشت حر: سرعت وزش باد در ثلاث باباجانی طی چند روز اخیر در استان کرمانشاه رکورد زد و سرعت باد در این شهرستان به ۷۶ کیلومتر در ساعت رسید.

به گزارش دشت حر ، مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص تداوم هوای سرد تا پایان هفته و همچنین احتمال وزش باد با سرعت ۸۰ تا ۹۰ کیلومتر در ساعت در برخی نقاط استان هشدار داد.
پارسا با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان طی چند روز اخیر ،اظهار داشت: شب گذشته دمای هوا در کیونان به عنوان سردترین نقطه استان به پنج درجه سانتی گراد زیر صفر رسید.
وی با بیان اینکه پاوه،سنقر،کوزران،اسلام آبادغرب،گهواره و ماهیدشت نیز شب گذشته دمای زیر صفر را تجربه کردند،گفت: شب گذشته دمای شهر کرمانشاه در سردترین ساعت به دو درجه سانتی‌گراد رسید.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وزش باد طی چند روز اخیر  افزود: در این مدت بیشترین وزش باد را از شهرستان ثلاث باباجانی و با سرعت ۷۶ کیلومتر در ساعت داشتیم.
پارسا تاکید کرد: طی روزهای آینده ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی همچنان ادامه خواهد داشت و ممکن است دمای هوای استان ۳ تا ۶ درجه سانتی‌گراد سردتر شود.
وی در ادامه گفت: این شرایط احتمالا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت و ممکن است دمای هوای شهر کرمانشاه نیز در این مدت به زیر صفر برسد.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص احتمال وزش باد شدید در استان نیز هشدار داد و خاطرنشان کرد: وزش باد از اوایل شب تا اوایل صبح هر روز و خصوصا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه( سوم و چهارم آذر ) و در نیمه غربی استان نمود بیشتری دارد.
به گفته این مسئول،سرعت وزش باد ممکن است به ۸۰ تا ۹۰ کیلومتر در ساعت هم برسد و موجب بروز خساراتی در برخی از نقاط استان شود.
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه میانگین بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون را نیز ۲٫۵ میلی‌متر اعلام کرد که نسبت به سال گذشته کاهش بسیار قابل توجهی دارد.

منبع:isna

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۹:۱۶


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب