آوای دشـــت حُـــر : فرماندار ثلاث باباجانی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان اندیشیده شده است. به گزارش آوای دشـــت حُـــر ، علی گروسی در نشست با اعضای ستاد مرکزی انتخابات ثلاث باباجانی بر اجرای صحیح قانون و بی طرفی مجریان انتخابات […]

FARRRR

آوای دشـــت حُـــر : فرماندار ثلاث باباجانی گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان اندیشیده شده است.

به گزارش آوای دشـــت حُـــر ، علی گروسی در نشست با اعضای ستاد مرکزی انتخابات ثلاث باباجانی بر اجرای صحیح قانون و بی طرفی مجریان انتخابات تاکید کرد.
وی با اشاره به اختصاص ۴۳ صندوق برای جمع آوری آرای مردم شهرستان ثلاث باباجانی گفت: از این تعداد ۷ صندوق در بخش ازگله و ۳۶ صندوق در بخش مرکزی مستقر می شود که در مجموع ۱۱ صندوق ثابت و ۳۲ صندوق سیار می باشد.
وی در ادامه از همراهی ۷۸۲ نفر به صورت مستقیم در هیات های اجرائی، نظارت، بازرسی و ستاد مرکزی در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری خبر داد و افزود: تمامی امکانات لازم برای اعزام اعضای شعب فراهم شده و نیز محل های شعب اخذ رأی از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات برخوردار است.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۱۱:۵۵


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب