تودیع و معارفه ؛

دشت حر:مراسم تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ثلاث باباجانی با حضور سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)،علی گروسی فرماندار ثلاث باباجانی،اعضای شورای اداری و تامین شهرستان و بسیجیان و‌ امامان جمعه و‌ جماعت در سالن وحدت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش دشت حر،در این مراسم علی گروسی فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت:سپاه بعنوان مظهر اقتدار نظام و‌ جایگاه برجسته آن در راستای دفاع از آرمان های نظام و ‌انقلاب وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده است.
فرماندار ثلاث باباجانی همچنین با اشاره به زحمات و ‌اقدامات انجام گرفته در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری،خدمات انجام‌گرفته را در منطقه بسیار مطلوب دانست.

گروسی در ادامه ریشه اساسی مسئولیت پذیری را خدمت به مردم دانست و رهنمورد های مقام معظم رهبری را راهنمای اصلی در رسیدن به این هدف دانست.
فرماندار ثلاث باباجانی در ادامه افزود:برای پاسدار این افتخار است که حضرت امام خمینی(ره) فرموده بودند:ای کاش من یک پاسدار و ‌بسیجی بودم.

02

گروسی تصریح کرد:پاسداری  از خون شهدا،نظام جمهوری اسلامی و اصول مقدسی که توسط  مقام معظم رهبری مد ظله العالی مشخص شده است وظیفه همه ماست.
فرماندار همچنین از زحمات چندین ساله جناب سرهنگ ‌باوند پور بعنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ثلاث باباجانی تقدیر نمود.

در ادامه سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در این مراسم گفت:مردم شهرستان ثلاث باباجانی مردمی انقلابی و همراه با نظام و ارزش ها هستند که عزت و سربلندی این منطقه در تاریخ ثبت شده است.
سردار ریحانی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث نفوذ اشاره کرد و بیان نمود:دشمنان میخواهند نفوذ را القا کنند که بین شیعه وسنی تفرقه افکنند و انشقاقی به وجود آورند که مثلا به مناطق سنی نشین خدمت نمیشود.

03

سردار ریحانی جدایی دین از سیاست را برنامه دشمنان از جمله آمریکا خواند و به نمونه به اتحاد بین شیعه و سنی در براندازی رژیم غاصب اشاره کرد و گفت:این ها کشتار و قتل عام میکنند و می گویند که  مدافع حقوق مردم میباشند و هدفی جز خشک کردن ریشه اسلام ندارند.
سردار ریحانی در پایان اتحاد و یکپارچگی را قدرت مردم دانست و گفت:داشتن این قدرت مردم باعث ترس دشمنان شده است.
در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ باوند پور تقدیر و سرهنگ خزایی به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثلاث باباجانی معرفی شد.

لازم به ذکر می باشد که چندی پیش سرهنگ باوندپور به عنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جوانرود معرفی شد.

 

 

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۳/۳۱ - ۱۶:۵۴


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب