علی گروسی :

دشت حر: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گفت: استاندارد سازی و ارتقاء سطح رفاه مردم مستلزم تداوم سیاستگزاری ها و خدمتگزاری های دولت تدبیر و امید است.

به گزارش دشت حر ، علی گروسی به مناسبت هفته دولت در اجتماع مردم شهرک تعاون شهرستان کرمانشاه در مسجد این شهرک با تبریک فرا رسیدن هفته دولت،طی سخنانی گفت: مردمی بودن از اصول و ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است و ارتباط مردم و نظام روز به روز عمیق تر و محکم تر می گردد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ادامه داد: اعتماد مردم به نظام بزرگترین پشتوانه حرکت مسئولان برای ساختن آینده ایران اسلامی می باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته گام های بزرگی در راستای ارتقاء سطح رفاه مردم و ترفیع مشکلات آنان برداشته است.

علی گروسی افزود: امنیت امروز ایران در منطقه مرهون پیروی از منویات و فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و اعتقاد و وفاداری به آرمان ها و همراهی مردم با نظام تاثیر زیادی در استقرار امنیت پایدار در کشور داشته است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری با اشاره به فعالیت دولت تدبیر و امید اعلام کرد: دولت یازدهم با شعار اعتدال و امید؛در وضعیت نابسامان اقتصادی عهده دار مسئولیت اجرایی کشور شد و با برنامه ریزهای هدفمند و سیاستگزاری های آگاهانه اقتصادی؛اقتصاد کشور را از شرایط رکود خارج و در مسیر رونق و شکوفایی هدایت نمود.

این مقام مسئول تاکید کرد: دولت در  طول سه سال گذشته با وجود کمبود منابع مالی با مدیریت صحیح و بهینه اعتبارات؛پروژه های عمرانی و خدماتی متعددی را در بخش های مختلف اجرا نمود و سرمایه گذاری کلانی در طرح های گازرسانی؛آبرسانی؛احداث راه؛برق رسانی؛تقویت زیرساخت ها و گسترش خدمات انجام داده است تا با محرومیت زدایی؛توسعه متوازن را در سطح ملی؛منطقه ای و محلی محقق سازد.

وی اضافه کرد: در دوره فعالیت دولت تدبیر و امید؛تورم مهار شد؛استاندارها و شاخص های بهداشت و سلامت در گستره ساختار جامعه ارتقاء پیدا کرده است؛تصمیمات آینده نگرانه و دوراندیشانه در راستای ریشه کنی بیکاری در کشور گرفته شده است و اقتصاد کشور روند رو به رشدی را در پیش گرفته است که در دراز مدت موجبات اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشت مردم را فراهم خواهد ساخت.

گروسی تصریح کرد: ماهیت ذاتی دولت خدمتگزاری به مردم است و دولت تدبیر و امید در طول دوره فعالیتش خدمات ارزنده و قابل توجهی به مردم ارائه نموده است؛امید در جامعه زنده شده است و چشم اندازهای روشنتری برای فردای کشور ترسیم شده است که با تداوم فعالیت این دولت ؛تحول عظیمی در زندگی مردم ایجاد خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری در پایان گفت: دولت تدبیر و امید با هدف خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم سند توسعه پایدار کشور را در تمام زمینه ها تدوین نموده است که ضامن آینده مردم و اعتلا و تعالی کشور متناسب با شان و منزلت ایران است.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۶/۱۰ - ۰:۲۵


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب