فرماندار ثلاث باباجانی مطرح کرد:

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: مهمترین خواسته مردم این شهرستان از سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه،بهسازی راه اصلی ثلاث باباجانی به جوانرود است.

علی گروسی در گفتگو با خبرنگار دشت حر ، عنوان کرد: خواسته دیگر مردم ثلاث باباجانی،موضوع زیر ساخت های بازارچه مرزی شیخ صالح می باشد که فعالیت این بازارچه تأثیر زیادی در رونق اقتصادی مردم شهرستان خواهد داشت.

وی اظهار داشت: بازاراچه مرزی شیخ صالح،از نزدیک ترین بازارچه های استان به کشور عراق می باشد که در صورت تعریض و بهبود جاده این منطقه و رفع مشکلات آن،این بازارچه می تواند فعالیت قابل توجهی در امر صادرات و واردات کالا داشته باشد.

گروسی افزود: حوزه کشاورزی نیز از دیگر مباحث مهم و کلیدی این شهرستان است که در این راستا دو پروژه مهم داریم،یکی انتقال آب از سد آزادی به دشت حر است که این پروژه بالغ بر هزار هکتار از اراضی منطقه را آبی می کند و پروژه دوم،انتقال آب از سد داریان به بخش ازگله است که این پروژه در قالب طرح بزرگ گرمسیری استان آمده که می تواند ۹۰۰ هکتار از اراضی بخش ازگله را آبی کند و این انقلابی بزرگ در عرصه کشاورزی این شهرستان خواهد بود.

علی گروسی هم چنین مشکل آب شرب روستاها را یکی دیگر از خواسته ها و مشکلات مهم مردم شهرستان عنوان کرد و گفت: از ۱۵۷ روستای شهرستان ۹۰ روستا مشکل آب شرب دارند.

وی در ادامه گفت: راه اندازی استخر سرپوشیده و زمین ورزشی چمن برای جوانان شهرستان که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است اما هنوز بلاتکلیف باقی مانده،از دیگر خواسته های مردم شهرستان ثلاث باباجانی از رییس جمهور و هیات دولت است.

فرماندار ثلاث باباجانی در پایان گفت: تمام مطالبات و خواسته های مردم شهرستان را در استانداری مطرح کرده ایم و امید است در سفر هیأت دولت به استان کرمانشاه بررسی شود.

لازم به ذکر است دکتر حسن روحانی رییس جمهور و هیات دولت بعد از ماه مبارک رمضان به استان کرمانشاه سفر خواهند کرد.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۰:۵۶


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب