آوای دشــت حُـــر :  شهاب نادری ، دکتر مصری ، سید قاسم جاسمی ، فرهاد تجری و حسن سلیمانی از جمله منتخبانی بودند که در این جلسه حضور داشتند . به گزارش آوای دشــت حُـــر امروز پنج شنبه ۱۳ اسفند اتاق بازرگانی کرمانشاه در اقدامی خوب و شایسته با دعوت  و تقدیر از منتخبین استان در مجلس […]

3

2

آوای دشــت حُـــر :  شهاب نادری ، دکتر مصری ، سید قاسم جاسمی ، فرهاد تجری و حسن سلیمانی از جمله منتخبانی بودند که در این جلسه حضور داشتند .

به گزارش آوای دشــت حُـــر امروز پنج شنبه ۱۳ اسفند اتاق بازرگانی کرمانشاه در اقدامی خوب و شایسته با دعوت  و تقدیر از منتخبین استان در مجلس دهم و همچنین فعالین اقتصادی مسائل اقتصادی استان را مورد بررسی قرار دادند.

کیوان کاشفی در نشست فعالین اقتصادی استان با منتخبین استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس پیش رو مجلس امیدوارکننده‌ای برای بخش خصوصی است، گفت: حضور نمایندگان استان تنها یک هفته پس از انتخاب آنها در جلسه فعالین اقتصادی استان بسیار برای ما نوید بخش است.

وی تصریح کرد: این حضور نوید این را می‌دهد که همه نمایندگان استان همفکر و همدل تنها به فکر تحقق اهداف توسعه‌ای استان هستند و در این زمینه اقتصاد و مباحث مربوط به آن اولویت آنهاست.

همچنین حضور آنها در این جمع بیانگر اعتماد آنها به بخش خصوصی است. کاشفی با تاکید بر اینکه همه باید از گذشته درس بگیرند، گفت: باید از چهار سال پیش رو به نحو احسن استفاده کرد و فرصت سوزی‌ها را کنار گذاشت.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۴/۱۲/۱۳ - ۲۰:۵۸


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب