مدیر‌کل هواشناسی استان:

دشت حر: مدیر‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان همچنان تا روز چهارشنبه در بعضی ساعات همراه با بارندگی، گاهی اوقات وزش باد، رعدوبرق و احتمالا تگرگ پیش ‌بینی می‌شود.

به گزارش دشت حر ، محمد‌ خسروی در خصوص آخرین وضعیت هوای استان کرمانشاه، اظهار داشت: براساس بررسی آخرین داده ‌های هواشناسی، در ادامه گذر متناوب امواج ناپایدار سامانه حاکم در جو منطقه، هوای استان همچنان تا روز چهارشنبه در بعضی ساعات همراه با بارندگی، گاهی اوقات وزش باد، رعدوبرق و احتمالا تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

خسروی افزود: بارندگی؛ امروز و امشب و در نواحی جنوبی و نیمه شرقی استان نمود بیشتری دارد و موجب آبگرفتگی معابر عمومی به ‌خصوص در نواحی یاد شده می‌شود.

وی به بارش‌های خفیف و پراکنده روز یکشنبه(فردا)، اشاره و بیان کرد: به دنبال این وضعیت، در روزهای دوشنبه و سه ‌شنبه، مجددا شاهد بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان خواهیم بود.

مدیر‌کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: بارش در نواحی شمال‌غرب و غربی استان شدت بیشتری خواهد داشت، به‌ ویژه در مناطق یاد شده؛ سبب آبگرفتگی معابر عمومی و  احتمالا بالا آمدن آب رودخانه‌ ها می‌شود.

به گفته این مسئول، بارندگی طی مدت استقرار سامانه مذکور، علاوه بر ارتفاعات احتمالا در برخی از نواحی سردسیر به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد.

خسروی سومار با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد را و سنقر با کمینه صفر درجه سانتی‌گراد را به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد و گفت: دمای هوای کرمانشاه بین کمینه چهار و  بیشینه‌ ۱۵ درجه سانتی‌گراد در مدت مذکور در نوسان بوده است.

مدیر‌کل هواشناسی استان کرمانشاه در پایان، یادآور شد: شب گذشته دمای هوا در سردترین ساعت در تازه‌ آباد چهار، گیلانغرب هشت و سرپل‌ذهاب ۱۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۸:۳۰


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب