مدیرکل بهزیستی استان:

دشت حر: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: اداره کل بهزیستی استان برای تأمین مسکن خانواده‌ های دو معلوله در شهرستان ثلاث‌ باباجانی هیچ محدودیتی ندارد.

به گزارش دشت حر ، امید قادری در نشست معاون اجتماعی سازمان بهزیستی کشور که در محل فرمانداری ثلاث ‌باباجانی برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بهزیستی استان کرمانشاه برای تأمین مسکن خانواده‌ های دو معلوله در ثلاث‌ باباجانی هیچ محدودیتی ندارد.

قادری با بیان اینکه با توجه به شیوع آسیب‌های اجتماعی در کشور بحث تولیت اجتماعی در برنامه ششم توسعه به سازمان بهزیستی واگذار شده است، گفت: برای اجرای مطلوب برنامه ‌های اجتماعی بهزیستی در جامعه نیاز به همدلی و همکاری کامل مسئولان و ادارات است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پنج کارگروه اصلی که در ثلاث باباجانی فعال است، بیان کرد: دبیری کارگروه‌ های سالمندان، ستاد مبارزه با مواد مخدر، مناسب ‌سازی معابر، اجتماعی و مشارکتهای مردمی در شهرستان برعهده سازمان بهزیستی است.

قادری از اعلام آمادگی سازمان بهزیستی در خصوص ایجاد زیرساختهای مناسب اجتماعی در شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد و افزود: جهت صدور مجوز برای فارغ‌ التحصیلان مرتبط با علوم اجتماعی، مددکاری، توانبخشی، روانشناسی و فیزیوتراپی هیچ محدودیتی نداریم.

وی با اشاره به تفاهم با جهاد سازندگی در خصوص اعطای وام به مددجویان بهزیستی، اظهار کرد: علاوه بر ۳۰ میلیون تومان وام بهزیستی، سپاه نیز ۱۰ میلیون تومان و در مجموع ۴۰ میلیون تومان وام بلاعوض در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از کمک های سازمان بهزیستی در مناطق محروم در ایجاد فضای گرم برای مهدهای کودک و پرداختن شهریه افراد کم درآمد خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی در اعطای وام‌های خوداشتغالی و تأمین مسکن سایر مددجویان این شهرستان محدودیتی ندارد.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۶/۰۵/۲۶ - ۲۰:۱۳


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب