امام جمعه پاوه:

دشت حر: امام جمعه پاوه گفت: ما هیچ واهمه ‌ای از هیاهوی رئیس جمهور دیوانه آمریکا، نخست وزیر اسرائیل و ابوبکر بغدادی نداریم.

به گزارش دشت حر ، ماموستا ملا قادر قادری در همایش ماندگاری انقلاب اسلامی بر  محور وحدت، بصیرت و ولایت که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در دی ماه سال ۶۰ وقتی خدمت امام (ره) مشرف شدم دیدم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جماران در یک اتاق ۱۲ متری که نه صندلی طلایی داشت نه مرکز تماس با دنیا و نه آشپزخانه بلکه یک صحیفه و یک رادیو و یک قرآن و با این شیوه زیست و صادقانه رفت.

امام جمعه پاوه بیان داشت: شهدای انقلاب اسلامی حقیقتا جای تقدیر دارند و اگر روحانیون با کلمات و مسجد بازی می کنند آنان با خون خود امر به معروف و نهی از منکر و مبارزه با ظالم را به دنیا نشان دادند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه نام نیک در تاریخ افزود: پیامبران همواره خواهان نام نیک بودند و درخواست پیامبران و ائمه اطهار(ع) و بزرگان دین از خداوند، نام نیک و ذکر خیر در بین مسلمین بود، همچنین احمد شوقی شاعر کردتبار مقیم مصر در شعر خود به نام نیک اشاره کرده است.

ماموستا قادری ادامه داد: بعد از ۳۸ سال از پیروزی انقلاب، امروز تفکر من همان تفکر قبل از انقلاب است و همه تقدیرهای بعد از مقام معظم رهبری را شعاعی از بزرگواری ایشان می دانم.

وی در خصوص رامز و رمز ماندگاری انقلاب گفت: جامعه شناسانی همچون ابن خلدون، عمر طبیعی انقلاب را ۱۲ تا ۱۵ سال می دانند و ما در طلیعه سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب هستیم.

ماموستا ملا قادر قادری رمز پیروزی انقلاب اسلامی را لطف خداوند، صداقت و حکمت رهبران، وحدت ملت، عقلانیت علمای فریقین، بصیرت، ایثار و دعای خیر مستضعفان دانست و گفت: ۵۰ درصد از توفیقات ما ناشی از دعای خیر فقرا است.

وی خاطرنشان کرد: امروز اوضاع دنیا بعد از انتخاب ترامپ دچار اضطراب شده و نظم دنیا هر لحظه دچار تزلزل جدید می شود، روزی داعش بود و روزی ترامپ، اگر طرف ما عاقل باشد ملت ایران حرف برای گفتن دارد، ۱۴۰۰ سال پیش امتیاز علم و دانش و بهتر زیستن را از زبان مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) خطاب به سلمان شنیدیم.

امام جمعه پاوه گفت: اگر ترامپ عاقل بود در قضیه برجام که ۲ سال با تمام دنیا صحبت کردیم صحبت داشتیم و داریم، ترامپ دیوانه است و باید مردم را نسبت به قضایای آینده آگاه کرد، از هیاهوی اینها نباید ترسید همانطور که هیاهوی صدام و ابوبکر بغدادی را دیدیم.

وی با اشاره به قانون منع ورود اتباع ۷ کشور به آمریکا بیان کرد: دشمنان ایران دست بردار نیستند در قضیه منع این ۷ کشور علت را همکاری با تروریست اعلام کردند اما ما تاریخ و سند داریم طالبان را آمریکا و پاکستان درست کردند امروز همه شاهد هستیم با پول عربستان سعودی نیروهای تکفیری در منطقه زندگی می کنند و حسب اعلام خود آمریکا ۱۴ نفر از نیروهایی که در انفجار برج دوقلو نقش داشتند سعودی بودند اما نقش اینها در ترویج تروریست نادیده انگاشته شده و نقش سومالی و عراق و یمن بیچپاره نقش دارد، ما می دانیم اینها هیاهو است ما ایستاده ایم و خواهیم ایستاد و به هیاهوی خارجی ها توجه نخواهیم کرد همچنانکه در گذشته توجه نکرده ایم.

ماموستا قادری افزود: اگر مملکت ما از دو آسیب فساد مالی و فساد اخلاقی در امان باشد هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند با ما مقابله کند اگر مسئولان و مدیران و مخلصین ما با این دو آسیب مواجه نشوند ما هیچ واهمه‌ای از ترامپ و نخست وزیر اسرائیل و ابوبکر بغدادی نداریم، اما حقیقتا ترسی که در دل ما است توجه کردن به مسئله مالی و فضای اخلاقی است اگر در این دو مسئله سالم بمانیم مملکت و انقلاب ما سالم خواهد ماند.

امام جمعه پاوه در پایان گفت: اگر امروز تقدیری از من می‌شود آن را تقدیم می کنم به دانش آموزان مدرسه استثنایی پاوه که از هر حیث محروم‌ اند و اما تا ۲ جزء و ۵ جزء و شش جزء و ده جزء قرآن را حفظ کرده اند.

منبع:mehr
تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۸


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب