بر اساس پیش بینی های هواشناسی؛

دشت حر: بر اساس پیش بینی های هواشناسی، شرایط ناپایدار در استان کرمانشاه تا روز جمعه سبب رگبار تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی می‌شود.

به گزارش دشت حر ، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، تا روز جمعه، به دلیل عبور متناوب امواج ناپایدار از جو منطقه، هر روز بویژه طی ساعاتی از بعدازظهر و اواخر وقت، علاوه بر وزش باد و رشد ابر، رگبار باران و رعدوبرق، برخی نقاط استان کرمانشاه را فرا می گیرد.

بر پایه این گزارش، شرایط ناپایدار که امروز و در نواحی شرقی و شمالی استان کرمانشاه نمود بیشتری خواهد داشت؛ ممکن است در برخی از نواحی سبب رگبار تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی نیز گردد، این شرایط ممکن است هوا را در نواحی مرزی موقتاً غبارآلود نماید.

اداره کل هواشناسی استان با صدور اخطاریه ‌ای نسبت به وقوع سیلاب، آب گرفتگی و احتمال بارش تگرگ هشدار داد و اعلام کرد: طی امروز و فردا در شرق کرمانشاه و ارتفاعات مرکزی زاگرس تشدید بارش، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید لحظه ای و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی پیش بینی ‌می‌شود.

همچنین در این اخطاریه تاکید شده که به سبب شدت بارش؛ وقوع سیلاب، آب گرفتگی و احتمال تگرگ قابل پیش‌ بینی است و تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی به عمل آید.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۴۱


پربيننده ترين ها

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب