مدیرعامل آبفای استان :

دشت حر: مدیرعامل آبفای استان گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد ثلاث باباجانی در صورت تخصیص اعتبار،پایان سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش دشت حر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه،علی رضا تخت شاهی با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد به مساحت یک هکتار و ۳۵۰متر مربع در ضلع غربی این شهر واقع شده است،اظهار داشت: پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد تاکنون ۲۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز اجرایی آن متناسب با پرداخت اعتبارات پیشرفت قابل توجهی دارد.

وی میزان اعتبارات مصوب شده برای سال مالی ۹۵ این پروژه را حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: در صورت تخصیص اعتبارات به موقع این پروژه با توجه به شرایط و بستر لازم،پیشرفت قابل انتظاری به دنبال خواهد داشت.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در بخش اجرا و خرید تجهیزات الکترومکانیکال این پروژه هزینه شده است،تصریح داشت:میزان برآورد ریالی این پروژه نزدیک به چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می باشد.

تخت شاهی در خصوص جزئیات اجرای پروژه نیز یادآور شد: فرآیند تصفیه خانه فاضلاب شهر تازه آباد به روش لجن فعال و ظرفیت ورودی ۱۸۱۲ متر مکعب در شبانه روز است و حجم عملیات اجرایی پروژه تاکنون ۴ هزار و ۶۵۰ متر مکعب خاکبرداری،۳۴۰ متر مکعب بتن ریزی،۵۲ تن آهن آلات مصرفی و ۲۱ تن پای کار بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود: طول شبکه جمع آوری فاضلاب شهر تازه آباد ۱۹٫۳ کیلومتر است که کاملا بصورت مدرن اجرا شده است و طول خط انتقال فاضلاب که برای انتقال فاضلاب شهر و هدایت آن به سمت تصفیه خانه اجرا شده است ۶۷۶ متر از جنس لوله پلی اتیلن در سایز ۴۰۰ میلیمتر می باشد.

به گفته این مسئول  در حال حاضر تعداد مشترکین آب شهر تازه آباد ثلاث باباجانی  ۴۷۰۰ فقره انشعاب می باشد و انشعابات فاضلاب نیز ۴۶۰۰ فقره به شکل مدرن و بازسازی شده و تعداد ۱۰۰ فقره نیز به شکل چاه جذبی می باشد.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۶/۱۵ - ۱۱:۵۵

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب