دشت حر: جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی به ریاست اکبری فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی و با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش دشت حر ، فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان با اشاره به اهمیت منابع طبیعی و لزوم حفظ این ثروت ملی، اظهار داشت: بخشی از منابع طبیعی و محدوده ‌ها به دلایل گوناگون در طول سال‌ها مورد تهاجم و تخریب افراد سودجو قرار گرفته است.

علی اکبر اکیری گفت: انتقال منابع طبیعی پایدار به نسل‌های آینده از مهم‌ترین وظایف جامعه است و همه ما در این راستا با توجه به جایگاهی که داریم؛ مسئول هستیم.

اکبری افزود: حفظ منابع طبیعی کشور و اجرای طرح‌های صیانت از اراضی ملی یک وظیفه ملی است و دستگاه‌ های اجرایی در آن نقش مهمی داشته و باید در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نباشند.

وی خاطرنشان کرد: تصرف اراضی ملی و هرگونه تخریب طبیعت با برخورد قاطع قانون‌ روبه رو خواهد شد.

فرماندار ثلاث باباجانی تصریح کرد: باید با کسانی که به صورت غیرقانونی عرصه ‌های منابع طبیعی را تصرف می‌کنند برابر قانون برخورد شود.

علی اکبر اکبری با اشاره به همکاری و تعامل بسیار خوب نیروی انتظامی با شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان، گفت: حضور نیروی انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی به منظور پیگیری و اجرای مصوبات به ویژه در زمینه برخورد جدی با متخلفان در این جلسات ضروری است.

اکبری در پایان خواستار کنترل کامل ساخت و سازهای غیرمجاز توسط گشت مشترک بررسی وضعیت در این شهرستان شد و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح زمینه مقابله بیش از پیش با این افراد سودجو فراهم شود.

لازم به ذکر است این جلسه؛ مصوباتی از قبیل: تخریب چند مکان تصرف شده و همچنین همکاری دهیاران و شوراها برای جلوگیری از هرگونه تصرف منابع طبیعی و… داشت.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۶/۰۶/۱۵ - ۲۲:۲۷

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب