سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی :

دشت حر: علی اکبر اکبری سرپرست فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی به منظور بررسی مشکلات آب شرب روستای زیات تمرخان از این روستا بازدید کرد.

به گزارش دشت حر ، اکبری سرپرست فرمانداری ثلاث باباجانی به همراه مدیر آبفای شهری به منظور بررسی مشکلات آب شرب روستای زیارت تمرخان از این روستا بازدید کرد.

بنابراین گزارش سرپرست فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی در این بازدید از نزدیک و با مراجعه به تعدادی از خانوارها وضعیت آب شرب این روستا را مشاهده کرد.

fa2

در این بازدید اکبری تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش از این آزمایش آب این روستا صورت گرفته ، برای اطمینان از سلامت آب شرب این روستا ، آزمایشات دوباره انجام میشود.

وی در بازدید از روستای زیارت تمرخان گفت: شستشوی تاسیسات لوله گذاری داخل روستا در اسرع وقت توسط آبفای روستایی صورت می گیرد.

اکبری سرپرست فرمانداری شهرستان ثلاث باباجانی در پایان گفت: تمامی مسئولان خود را خادم و خدمتگذار مردم می دانند و برای خدمت به مردم از هیچ چیزی دریغ نخواهند کرد و ما هم سعی می کنیم در اسرع وقت  مشکل آب شرب روستای زیارت تمرخان را رفع کنیم.

fa3

عباسی یکی از ساکنان این روستا در گفتگو با خبرنگار دشت حر گفت: نزدیک به یک سال می باشد که وضعیت آب شرب این روستا نامناسب است و اکثر خانوارها آب شرب مورد نیاز را از چشمه ای که در فاصله حدود یک کیلومتری روستا قرار دارد تهیه می کنند.

یکی دیگر از ساکنان این روستا هم گفت: در این مدت میزان آلاینده های آب شرب روستا متغیر بوده بطوریکه در بعضی اوقات کم و در بعضی اوقات زیاد می شود.

fa4

با این حال امیدواریم که مسئولان امر تلاش نمایند که هر چه زودتر مشکل آب آشامیدنی روستای زیارت تمرخان رفع شود.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۶/۱۹ - ۲۰:۴۰
نویسنده : طالقانی
تاریخ : 19 شهریور 1395
ساعت : 22:01:09

باسلام وارادت جناب اقای اکبری باسوابق فراوان اجرایی وحضوردرپستهای مدیریتی بطورقطع ویقین منشاتحولات وخیرات وبرکات فراوانی برای شهرستان ثلاث باباجانی که باداشتن مردمانی سخت کوش وپیگیرزبانزدندخواهدبود.اگرچه خدمت به مردم غیوراین خطه ازایران اسلامی برای هرمدیری افتخاربس بزرگیست.بامیداینکه شاهدشهرستانی اباد.شاداب وباطراوت باشیم.انشاالله.


کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب