به مناسبت هفته دفاع مقدس ؛

دشت حر: با حضور سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب کشور بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) در شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح شد.

به گزارش دشت حر ، در دومین روز از هفته دفاع مقدس بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) در شهرستان ثلاث باباجانی با حضور ماموستا شیخی امام جمعه شهرستان،سردار عظیمی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف،سرهنگ بخشی فرمانده بهداری غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی افتتاح شد.

af2

فرمانده بهداری غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین افتتاح این بیمارستان گفت: این بیمارستان به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهر تازه آباد مرکز شهرستان ثلاث باباجانی دایر گردیده و در این بیمارستان خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران به صورت رایگان ارائه می گردد.

سرهنگ بخشی بیان داشت: این بیمارستان دارای بخش های مختلفی از جمله مطب های تخصصی،مطب های عمومی،دندانپزشکی،آزمایشگاه،سونوگرافی،رادیولوژی و… می باشد.

af3

فرمانده بهداری غرب نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: در سال گذشته هم این بیمارستان در روستاهای شهرستان ثلاث باباجانی برپا شده بود و در سال ۹۴ خدمات پزشکی به ۱۲ هزار نفر از مردم ثلاث باباجانی به صورت رایگان انجام گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف نیز در این مراسم با اشاره به رشادت های مردم شهرستان ثلاث باباجانی در دوران هشت سال دفاع مقدس،گفت: مردم ما در مناطق مرزی کشور اسناد زنده مظلومیت،حقانیت،فداکاری و ایثار  ملت بزرگ ایران هستند و مناطق عملیاتی بهترین گواه بر آن است،منطقه ثلاث باباجانی هم یکی از مناطق مقدسی هست که بهترین،پاکترین و فداکارترین انسانها در اوج گمنامی و برای دفاع از دین خدا،نظام و انقلاب در این منطقه به شهادت رسیدند.

af4

سردار عظیمی خاطرنشان کرد: در اویل انقلاب به واسطه فقر و محرومیت که این دیار داشت به همراه توطئه گروهک ها در بر انگیختن حس ملی گرایی و با تمام توان تلاش و کوشش کردند تا مردم را از دفاع از کشور بر گردانند اما مردم بصیر و فهیم ثلاث باباجانی هیچگاه در دام توطئه ها گرفتار نشدند و تعللی نیز به خود راه ندادند و این یکی از بزرگترین افتخارات این دیار است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف همچنین بیان داشت: مردم ولایت مدار و آگاه منطقه در کسوت بسیج،سپاه و پیشمرگان مسلمان کرد اسلحه به دست گرفتند و در برابر تجاوز دشمنان ایستادند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: وضعیت امروز منطقه مایه مباهات است و امروز ما در حوزه های مختلف بسیار متفاوت تر از قبل قرار داریم.

af0

سردار عظیمی در قسمتی دیگر از بیانات خود اظهار داشت: وجود ۱۰۰۰ شهید اهل سنت و ۷۰۰ شهید اهل  حق در استان کرمانشاه گواه از اتحاد و وحدت بین مسلمانان شیعه و سنی و سایر برادران در دفاع از کشور و پیشرفت و آبادانی است.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف در پایان گفت: در شرایط کنونی جنگ،جنگ نرم است و شرایط در این جنگ به مراتب سخت تر از جنگ سخت است چرا که در این حوزه دشمن از طریق فضای مجازی،ماهواره ها و … درصدد ضربه زدن است و همه ما در برابر این اقدامات مسئول هستیم.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی هم در این مراسم از سپاه پاسداران برای برپایی این بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.

ماموستا ملا احمد شیخی گفت: سپاه پاسداران در حال حاضر دارد به رسالت واقعی خود یعنی خدمت رسانی به مردم مناطق محروم عمل می کند.

شیخی افزود: چه در دوران گذشته و چه در زمان حاضر سپاه پاسداران همیشه در صحنه بوده و این امر مهم برای همگان ثابت شده است.

af5

امام جمعه ثلاث باباجانی خاطرنشان ساخت: دیروز جنگ در سنگرها بود و امروز جنگ در دفاع از ارزش های انقلاب است.

ماموستا شیخی در پایان گفت: رزمندگان،شهدا و پزشکان ما مرز ندارند و هر جا مظلومین و محرومین آنها را بطلبند حضور خواهند یافت.

af6

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۷/۰۲ - ۰:۴۵

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب