دشت حر: مدیر پرستاری استان کرمانشاه گفت: تضمینی برای جذب افراد آموزش دیده در مراکز غیرمجاز آموزش کمک پرستاری وجود ندارد و دانشگاه علوم پزشکی در قبال تبلیغات این مراکز غیرمجاز، مسئولیتی ندارد.

به گزارش دشت حر ، رضا پورمیرزا با بیان اینکه در استان کرمانشاه تعداد ۲۸۷۰ تخت مصوب داریم، اظهار داشت: همچنین ۷۴ تخت زایمان، ۱۰۷ تخت اتاق عمل، ۱۱۳ تخت مراقبت ویژه و ۲۸۰ تخت اورژانس داریم.

مدیر پرستاری استان کرمانشاه ضریب نسبت پرستار به تخت در استان کرمانشاه را ۸۳صدم درصد عنوان کرد و گفت: این وضعیت به ازای هر تخت کمتر از یک پرستار را نشان می دهد.

پورمیرزا با بیان اینکه سالانه یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر به اورژانس‌های استان کرمانشاه مراجعه می‌کنند،گفت: همچنین سالانه بیش از ۳۲۰ هزار مراجعه بستری داریم.

وی با اشاره به کمبود پرستار آقا در کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مرکزیت منطقه ۳ شامل استانهای ایلام، همدان، کرمانشاه و کردستان را دارد.

پورمیرزا با اشاره به دوره‌های آموزشی کمک پرستاری گفت: یک مرکز در سطح شهر کرمانشاه زیر نظر امور پرستاری با تعداد بسیار محدود نسبت به آموزش کمک پرستاران مجاز به ارائه خدمت است و تضمینی برای استخدام افراد وجود ندارد و دانشگاه علوم پزشکی در قبال تبلیغات مراکز غیرمجاز آموزش کمک پرستاری در استان مسئولیتی ندارد.

منبع:mehr

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۱۷

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب