امام جمعه ثلاث باباجانی:

دشت حر: امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی گفت: سلمان رشدی مرتد با قلم خود کتابی نگاشت که تمام اصول و اعتقادات مسلمین را مورد تمسخر قرار داد، در سطر سطر این کتاب کفرآمیز به نوعی رد پای شیطان به خوبی هویداست.

به گزارش دشت حر ، ماموستا ملا احمد شیخی با اشاره به اقدام برای اعدام انقلابی «سلمان رشدی مرتد» توسط یکی از جوانان مسلمان در آمریکا اظهار داشت: اقدام جوان مسلمان در حمله به سلمان رشدی مرتد؛ نویسنده کتاب توهین آمیز «آیات شیطانی» نشان داد که بعد از گذشت نزدیک به ۴ دهه هنوز فتوای امام راحل(ره) دال بر مرتد بودن وی به قوت خود باقی است.

ماموستا شیخی بیان داشت: با این حال آمریکایی ها بازهم به مانند گذشته به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود بوده و هستند و در اولین اظهارنظر درباره علل این حمله، اعلام کردند که عامل این حادثه از نیروهای سپاه قدس بوده است.

وی افزود: آمریکایی ها با اخبار دوپهلوی خود هم می خواهند از یک سو مسئله سلمان رشدی مرتد را موضوعی بین ایران و این نویسنده معرفی کنند و دیگر اینکه با نام بردن از سپاه قدس توسط رسانه های آمریکایی در ارتباط با این رویداد مهم حواشی برای آینده ایجاد کنند.

این عالم اهل سنت خاطرنشان کرد: بی گمان تا هر زمانی باشد حکم امام راحل درباره مرتد بودن سلمان رشدی اجرا خواهد شد حال این حکم در آمریکا یا انگلیس باشد.

ماموستا شیخی تصریح کرد: سلمان رشدی مرتد با قلم خود کتابی نگاشت که تمام اصول و اعتقادات مسلمین را مورد تمسخر قرار داد، در سطر سطر این کتاب کفرآمیز به نوعی رد پای شیطان به خوبی هویداست.

امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی در پایان گفت: ان شاء الله هر کسی که به هر نحوی به دنبال تخریب و توهین جایگاه مسلمین است به یاری خداوند متعال شکست خواهد خورد و پیروزی نهایی از آن جهان اسلام خواهد بود.

تاریخ انتشار مطلب:۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۸:۵۰

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب