رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

دشت حر: رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: رد صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا باید کاملاً بر اساس موازین قانونی و به شکلی درست و منطقی صورت گرفته باشد، زیرا افراد را نمی توان بدون استناد مشخص و قانونی رد صلاحیت کرد.

به گزارش دشت حر ، یوسف شاه حسینی در یازدهمین نشست ستاد انتخابات استان که با حضور اعضای این ستاد و فرمانداران شهرستان های مختلف در استانداری کرمانشاه برگزار شد؛ اظهار کرد: خوشبختانه روند انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به خوبی در حال انجام است و مشکل خاصی در این زمینه گزارش نشده است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه ادامه داد: هم اکنون در مرحله دریافت شکایات نامزدهای رد صلاحیت شده شوراهای شهر و روستا هستیم که این مرحله تا ششم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مرحله باید مراقبت کنیم که این رد صلاحیت ها کاملاً بر اساس موازین قانونی و به شکلی درست و منطقی صورت گرفته باشد، زیرا افراد را نمی توان بدون استناد مشخص و قانونی رد صلاحیت کرد.

شاه حسینی خاطرنشان ساخت: در موضوع تایید صلاحیت های شوراها بدون توجه به گروه خاص سیاسی و یا قومیت خاصی، باید در راستای احقاق حقوق تک تک نامزدها تلاش کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری به آمار بالای تایید صلاحیت شده ها در استان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کمتر از ۱۰ درصد داوطلبان شوراها توسط هیئت های اجرایی رد صلاحیت شده اند و یازده درصد نیز توسط هیئت های نظارت رد صلاحیت شده اند.

شاه حسینی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و بیان کرد: با توجه به اعلام نهایی اسامی شش نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان در همان مدت زمان پنج روز اولیه، نامزدهای این دوره از انتخابات فرصت بیشتری برای تبلیغات انتخابات در اختیار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قانون توسط ستادهای انتخاباتی و طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری، گفت: باید روند تبلیغات ستادهای انتخاباتی کاملاً شفاف و در چارچوب قانون باشد و با متخلفین به جدیت برخورد می شود.

منبع:irna

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۶/۰۲/۰۵ - ۰:۲۰

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب