استاندار کرمانشاه:

دشت حر: اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه گفت: مطالعات اجرای منطقه ویژه اقتصادی اورامانات انجام شده و در ادامه باید مراحل تصویب را طی کند.

به گزارش دشت حر ، دکتر رازانی استاندار کرمانشاه در سفر کاری یک روزه خود به شهرستان جوانرود در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: شهرستان جوانرود به لحاظ مبانی توسعه،دارای محدودیتهای بیشتری نسبت به سایر شهرستانهای استان است.

وی با اشاره به رتبه بیکاری این شهرستان در میان سایر شهرستانهای استان افزود: محدودیتها در زمینه توسعه صنعتی یکی از علل اصلی وضعیت نامناسب اشتغال در این شهرستان است.

استاندار کرمانشاه افزود: دایر کردن شهرک صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد و برای آوردن واحدهای صنعتی به این شهرستان تلاش می کنیم.

دکتر رازانی با اشاره به قابلیتهای موجود در شهرستان جوانرود گفت: این منطقه دارای قابلیت های خوبی از جمله گردشگری می باشد که با تجارت هم گره خورده و باید آنرا توسعه دهیم.

os2

استاندار کرمانشاه ایجاد شرایط لازم برای برخورداری از مزایای  مرزی را لازم دانست و افزود: این شهرستان برخلاف پاوه و ثلاث باباجانی از مزایای تجارت مرزی برخوردار نیست و باید این مشکل را حل کنیم تا مردم از مزایای آن بهرمند شوند.

دکتر اسدالله رازانی با اشاره به فقر تولید در شهرستان جوانرود افزود: این شهرستان دارای قابلیت های زیادی در زمینه تولید محصولات ارگانیک،کشت دیم و محصولات جنگلی است که باید آنرا توسعه داد.

وی  مجموعه مدیریت استان را در زمینه اجرای طرح منطقه ویژه اقتصادی اورامانات مصر دانست و گفت: مطالعات اجرای منطقه ویژه اقتصادی اورامانات انجام شده و در ادامه باید مراحل تصویب را طی کند.

این مقام ارشد استان یکی از موضوعات مهم منطقه اورامانات را راه های ورودی این منطقه دانست و افزود: مسیر ورودی اورامانات به رغم کیفیت و عرض خوب آن بسیار تصادف خیز است و باید دنبال راهی برای چهاربانده کردن این مسیر باشیم.

استاندار کرمانشاه در پایان با تاکید بر رفع موانع سرمایه گذاری گفت: در گذشته مصوبه ای مبنی بر اینکه اجرای طرح های تولیدی تنها در شهرکهای صنعتی باشد وجود  داشته است که این مصوبه به دلیل شرایط موجود برای شهرستان جوانرود لغو می شود،همچنین لغو این مصوبه برای سایر شهرستانها هم مدنظر قرار خواهد گرفت.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۸

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب