نماینده مردم اورامانات :

دشت حر: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه منطقه تجاری-صنعتی اورامانات عاملی برای صادرات بهینه محصولات کشاورزی به عراق است،گفت: با راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی اورامانات،می توانیم صادرات بهینه محصولات کشاورزی را تحقق ببخشیم.

به گزارش دشت حر به نقل از خبرگزاری خانه ملت،شهاب نادری درباره راه اندازی منطقه تجاری و صنعتی اورامانات درکشور،گفت:با راه اندازی منطقه آزاد اورامانات می توانیم بسیاری از کالاهای استان کرمانشاه را وارد چرخه صادرات کنیم و این درحالی است که صادرات بهینه محصولات و کالاهای کشاورزی در گرو برندسازی و بسته بندی استاندارد است.

نماینده مردم ثلاث باباجانی،پاوه،جوانرود و روانسر در مجلس شورای اسلامی،ادامه داد: تاسیس منطقه آزاد اورامانات می تواند برای ما از  منظر اقتصادی مثمرثمر باشد،بنابراین باید در این راستا اقدامات کارآمدی در نظر گرفته شود و این درحالی است که  باید در زمینه صادرات محصولات کشاورزی و کالاهای استراتژیک تمهیدات قانونی در این راستا به طریقی لحاظ شود که ما بتوانیم شاهد تداوم صادرات به کشوری همچون عراق که در نزدیکی ما قراردارد،باشیم.

برندسازی اولویت بازاریابی  مدرن است

وی با بیان اینکه برندسازی اولویت بازاریابی مدرن است،تصریح کرد: صادرات محصولات کشاورزی زمانی می تواند برای ما ارزش افزوده بهینه ایجاد کند که محصولات به طریق فرآورده صادر شوند.

نادری افزود: خام فروشی محصولات کشاورزی نمی تواند برای ما از منظر اقتصادی مثمرثمر باشد،بنابراین باید با بکارگیری بسترهای صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی را با فرآروده های  مختلف و در قالب بسته بندی که دارای برند و شناسنامه اختصاصی باشد را صادر کنیم.

راه اندازی منطقه تجاری و صنعتی اورامانات گام محکمی در راستای صادرات محصولات کشاورزی

وی با بیان اینکه تدوام تولید در راستای افزایش تولیدات کشاورزی باید در دستور کار قرار بگیرد،یادآورشد:ساماندهی مرزی و تداوم تولید در راستای صادرات بهینه می تواند،مزیت صادراتی بازار کشوری همچون عراق را نصیب ما کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه با راه اندازی منطقه تجاری و صنعتی اورامانات می توانیم در راستای ساماندهی مرزی و فروش کالاهای تولیدی و کشاورزی استان کرمانشاه حضور موفقی بعمل آوریم،یادآورشد: با توجه به مرزی بودن استان کرمانشاه با عراق  و با راه اندازی این منطقه اقتصادی می توانیم گام محکمی در راستای صادرات محصولات کشاورزی برداریم.

تاریخ انتشار مطلب:۱۳۹۵/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۵

کانال تلگرام دشت حر کمک به کودکان سرطانی تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب